Οικογενειακό ταξίδι στη Βόρεια Εύβοια – Ανακαλύψτε την Ελλάδα με την οικογένειά σας

Για να γιορτάσουν το τέλος της σχολικής χρονιάς και την αρχή των διακοπών, η ομάδα του Family Goes Out αποφάσισε να πάει να ανακαλύψει την Βόρεια Εύβοια. Οι βασικές πρωταγωνίστριες στο ταξίδι ήταν η Αλίκη και η Δάφνη, 4 ετών και η Σοφία, 9 ετών. Φύγαμε!

Πηγαίνοντας Βόρεια

Η Εύβοια,το δεύτερο μεγαλύτερο νησί μετά από την Κρήτη, είναι ένα νησί που είναι τόσο κοντά στην Ηπειρωτική Ελλάδα που μπορούμε να πάμε οδικώς μέσω μιας γέφυρας στην Χαλκίδα, η πρωτεύουσά της που βρίσκεται 80 χμ από την Αθήνα.

Για την ακρίβεια, υπάρχουν δύο γέφυρες. Με την καινούργια γέφυρα μπορείτε να πάτε στη Βόρεια ή Νότια Εύβοια χωρίς να περάστε από το κεντρο της Χαλκίδας. Η παλιά γέφυρα περνάει από το κέντρο της πολής στο λιμάνι. Η πόλη δεν έχει πολύ ενδιαφέρον αλλά αν αποφασίστε να σταματήστε, πρέπει να πάτε προς το λιμάνι και την παλιά γέφυρα. Η περαντζάδα μπροστά στην θάλασσα είναι πεζόδρομος και έχει πολλά καφέ, εστιατόρια και παγωτατζίδικα. Τα παιδιά μπορούν να τρέξουν και να χαζέψουν τα ψάρια και τα ρεύματα στο λιμάνι.

Στη συνέχεια πήγαμε προς το βόρειο κομμάτι του νησιού σε ένα δρόμο με πολλές στροφές που ανεβαίνει στο βουνό. Προσοχή στην ναυτιά για τα παιδιά! Το τοπίο είναι απίστευτο : δέντρα όλων των ειδών, ποτάμια, μία φύση που οργιάζει.

Σταματήσαμε για φαγητό στην ταβέρνα Πλάτανος που βρίσκεται πάνω στο δρόμο. Έχει πολλές πάνω στο δρόμο και μπορείτε να διαλέξτε. Φάγαμε σπιτικά φαγητά με κρεατικά και την τοπική λιχουδιά – το τυροπιτάρι.

Adapté aux âges:

Βίλα Αβέρωφ

Φτάνουμε στο πρώτο προορισμό μας : το χωριό Κήρινθος. Σε αυτό το χωριό είναι μία απίστευτη ιδιοκτησία του 19ου αιώνα : η βίλα Αβέρωφ. Η ιδιοκτησία έχει πολλά σπίτια και κτήρια μέσα σε ένα απίστευτο κήπο με αιωνόβια δέντρα, πολύχρωμα λουλούδια και γλυπτά. Η ιδιοκτήσια αυτή είναι της οικογένειας Αβέρωφ για πολλές γενιές και διαμένοντας εκεί κάνετε ένα άλμα στο παρελθόν γιατί κάθε αντικείμενο, κάθε έπιπλο, κάθε πέτρα φαίνεται να μας λέει μία ιστορία.

Θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για αυτό το κατάλυμα εδώ.

Ο κήπος είναι περιφραγμένος και τα παιδιά μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα, να παίζουν κρυφτό, να κάνουν μπάνιο στην πισίνα και να ταϊζουν τα ζώα στην μικρή φάρμα.

Ο Αλέξης, ο ιδιοκτήτης, θα σας προσέξει πολύ.

Εάν θέλετε να κάνετε μία βουτιά στη θάλασσα, η πιο κοντινή παραλία είναι η Κρύα Βρύση στα 4 χμ. Είναι μία μεγάλη παραλία με άμμο με ένα οργανωμένο κομμάτι με ομπρέλες, ξαπλώστρες και καντίνα.

Το βράδυ πήγαμε με τα πόδια στην πλατεία του χωριού, φάγαμε ένα σουβλάκι με μία μπύρα ενώ τα κορίτσια παίζανε ελεύθερα με τα παιδιά του χωριού.

Ανακαλύπτοντας το υπέροχο χωριό Βλαχιά

Το επόμενο πρωί φύγαμε να ανακαλύψουμε ένα άλλο κομμάτι της Βόρειας Εύβοιας προς την Βλαχιά. Πήγαμε πίσω προς Αθήνα και στρίψαμε αριστερά στο Προκόπι.

Στο δρόμο, σταματήσαμε για ένα μπάνιο στην παραλία Πηλίου. Αυτή η παραλία είναι τέλεια για παιδιά : έχει άμμο, καθαρά και ρηχά νερά, ομπρέλες και ξαπλώστρες.

Κατευθυνόμαστε στη συνέχεια προς Βλαχιά. Ο δρόμος είναι στενός με πολλές στροφές αλλά η θέα στη θάλασσα είναι απίστευτη και αξίζει. Όταν φτάσαμε στο χωριό, καθήσαμε στο Το μπαλκονάκι του Αιγαίου που φέρει καλά το ονομά του γιατί είναι σαν να κρεμόμαστε κυριολεκτικά πάνω από τη θάλασσα…και φάγαμε και πολύ ωραία !

Δείπνο στη Λίμνη

Το βραδάκι πήγαμε να ανακαλύψουμε το χωριό Λίμνη. Η Λίμνη είναι ένα παραδοσιακό παραθαλάσσιο χωριό με σπίτια σε νησιώτικη αρχιτεκτονική. Είναι χτισμένο αμφιθεατρικά στην ακτή με πεύκα και παραλίες. Τα χρώματα το βραδάκι πάνω στη θάλασσα και στον παραθαλάσσιο κεντρικό δρόμο είναι φανταστικά.

Εάν ψάχνετε για κάτι φτηνό για να μείνετε μέσα στο χωριό σας προτείνουμε τα Eviali Apartments που είναι διαμερίσματα ιδανικά για οικογένειες.

Κάναμε βόλτα πάνω στη θάλασσα και συνεχίσαμε προς τον δρόμο με τα πεύκα για να φάμε στο εστιατόριο Λάμπρος Λαπίνας. Η θέα στο χωριό και το ηλιοβασίλεμα είναι απίστευτα και χαρήκαμε σπιτικά πιάτα και θαλασσινά.

Φύγαμε για Αγία Άννα!

Το επόμενο πρωι φύγαμε πάλι, οι μεγάλοι αποχαιρετόντας το ησυχαστήριο που ειναι η Βίλα Αβέρωφ και τα παιδιά το φανταστικό παιδότοπο με ζωντανά αλλά και πέτρινα ζώα…

Πάμε βορειοανατολικά προς Αγία Άννα και φτάνουμε σε ένα πανέμορφο ξενοδοχείο χτισμένο κυριολεκτικά πάνω στην παραλία, λίγα μέτρα από τη θάλασσα το Thalatta Hotel.

Το μοντέρνο και απλό κτίσμα και η μίνιμαλ επίπλωση με γήινα χρώματα μας ενθουσιάζουν αμέσως. Τα κορίτσια το λατρέυουν επίσης γιατί είναι μικρό και νιώθουν αμέσως άνετα σε αυτό το χώρο όπου όλα είναι σχεδιασμένα για τα παιδιά και τις οικογένειες.

Στο Thalatta, τα παιδιά απασχολούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ ενώ οι γονείς μπορούν να ξεκουραστούν.  Ένας χώρος είναι ειδικά για αυτά κάτω από τα πεύκα με παιχνίδια, κούνιες και δραστηριότητες όλη μέρα. Το βράδυ, για 15 € το παιδί, τρώνε όλα μαζί, παίζουν και βλέπουν μία ταινία. Την ίδια ώρα μπορέσαμε να πιούμε ένα σπρίτζ στο μπαρ που είναι στη στέγη. Μαγικό !

Θα βείτε όλες τις πληροφορίες για το Thalatta Seaside Hotel εδώ.

Εάν δεν θέλετε να τρώτε χωρίστα από τα παιδιά σας κάθε φορά μπορείτε να φάτε οικογενειακώς στο εξαιρετικό εστιατόριο του ξενοδοχείου ή να πάτε στο παραθαλάσσιο κομμάτι της Αγίας Άννας όπου έχει εστιατόρια, καφετέριες και μπαράκια. Μας άρεσε το Αλάβαστρον, όπου ο Τριαντάφυλλος, ο συμπαθητικός ιδιοκτήτης σερβίρει θαλασσινά και φρέσκα ψάρια.

Club Agia Anna

Το επόμενο πρωί, μετά από ένα πεντανόστιμο πρωινό, φεύγουμε για το επόμενο μας κατάλυμα που βρίσκεται λίγα μέτρα μακριά το Club Agia Anna. Αρχικά ήταν ένα κάμπινγκ αλλά πέρα από τους χώρους για τέντες και τροχόσπιτα προσφέρει επίσης διαμονή σε Bungalows, δωμάτια που τα λέει Cabanas και ακόμα και πραγματικές Yurts.

Στο Club Agia Anna όλα είναι σχεδιασμένα για τα παιδιά : τρεις πισίνες, ένα κάστρο με δραστηριότητες όλη μέρα, ένα παιδότοπος για μικρά παιδιά, bungee jumping trampoline…

Θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το Club Agia Anna εδώ.

Εάν καταφέρετε να βγάλετε τα παιδιά σας από το Club Agia Anna, μπορείτε να τα πάτε να δουν τους καταράκτες του Δρυμώνα ή να κάνουν μία βόλτα με άλογο στο Ranch-Eros.

kids-club-greece1
kids-club-greece4

Επιστροφή στην Αθήνα

Πήραμε τον δρόμο της επιστροφής το μυαλό γεμάτο εικόνες, αναμνήσεις και συναντήσεις….

Μην διστάστε να σταματήστε για να κάνετε αγορές στους πλανώδιους πωλητές που είναι στο δρόμο. Θα βρείτε φρέσκα φρούτα και λαχανικά γιατί η Βόρεια Εύβοια είναι πολύ αγροτική περιοχή. Θα βρείτε επίσης τοπικά προιόντα όπως μέλι, ελιές, μακαρόνια,κλπ.

Στον δρόμο της επιστροφής σταματήσαμε στο παραθαλάσσιο κομμάτι της Νέας Αρτάκη όπου έχει πολλά εστιατόρια και καφέ. Φάγαμε στην ταβέρνα Τσέκος, με θαλασσινά και πολύ καλό για τα παιδιά (θα βρείτε αλλαξιέρα και παιδικές τοιλετες).

Οι εντυπώσεις της Σοφίας, 9 ετών

«Τι μου άρεσε περισσότερο; Όταν τάϊσα το ελάφι στη Βίλα Αβέρωφ και ο Αλέξης μου έδειξε την κρυψώνα του μικρού ελαφιού που ήταν πολύ γλυκό. Μου άρεσε επίσης όταν πήγαμε για μπάνιο στο Πήλι και φάγαμε στην Βλαχιά σε ένα εστιατόριο με απίθανη θέα. Μετά πήγαμε στο Thalatta όπου είχε μία τεράστια πισίνα και στο Club Agia Anna όπου είχε τρεις πισίνες και ένα κάστρο ειδικά για τα παιδιά.»

Εσείς έχετε πάει στην Εύβοια; Μην διστάστε να μας πείτε τις επιθυμίες και ερωτήσεις σας για να οργανώνουμε με τον καλύτερο τρόπο τις οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα !

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο με την οικογένεια και τους φίλους σας 🙂

Ευχαριστούμε θερμά τα καταλύματα και τα εστιατόρια που κάλεσαν το Family Goes Out και μας δώσαν την ευκαιρία να ανακαλύψουμε αυτή την απίστευτη περιοχή. Ευχαριστούμε ειδικά την Katerina Tsitsipi από το Livin’ Lovin’ για τις τέλειες συμβουλές της και τις πληροφορίες της για την Ευβοια.

Kάτια Παπασπηλιοπούλου

Από πατέρα Έλληνα και μητέρα Γαλλίδα, η Κάτια Παπασπηλιοπούλου έχει ζήσει και δουλέψει στις δύο χώρες. Σπούδασε Φιλοσοφία και Διαχείριση Πολιτιστικών Οργανισμών στο Παρίσι και σύντομα άρχισε να σχεδιάζει και να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά, σχολεία και ενήλικες σε διάφορους πολιτιστικούς φορείς. Ζει και εργάζεται πλέον στην Αθήνα και έχει δύο κόρες. Συνεργάζεται τακτικά με το Family Goes Out.